torsdag 12 januari 2017

Smörgåstårtorna rullar ut..........


Jag måste erkänna att det handlar mycket om smörgåstårta nu och jag är alldeles överväldigad! 

Från att ha gjort en i mitt liv tidigare till att skeppa ut sex förra veckan tre nästa vecka och en beställd till veckan därpå! Och alla snälla ord som sägs om dom! Ni gör mig så glad!!!! 

Idag har jag bakat frallor som nu står över natten och kalljäser i kylrummet i källaren tillsammans med en bröddeg som ska bli kavring. Gott gott. Frallorna ska bli frukostfrallor och mötesfrallor.

Ännu är vi knappt halvvägs i januari, ni glömmer väl inte att alla matbokningar som bokas nu får halva priset i rabatt, gäller även om bokningen gäller längre fram och gäller såväl bokningar som ni vill ha på hotellet, kalas, möten, luncher, som catering! 

Välkomna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar