måndag 2 januari 2017

Gomorron 2017!


Häruppe på berget vaknade vi idag till ett strålande solsken och gnistrande vitt på marken, så underbart vackert! Kunde 2017 startat bättre? så underbart!

på hotellet är det just nu rätt så lugnt som sig bör i januari, men det är väldigt glädjande att ni har tagit emot mitt januarierbjudande om matbokningar till halva priset till en sån entusiasm! Fick en förfrågan redan igår och har fått två beställningar idag! Åh det är så roligt! 

Jag tycker verkligen det är så jätteroligt med hotellet! Det är så annorlunda mot det jag annars gör och ger sån härlig energi! Det ger sån energi till hela livet och det är så roligt!

Den här veckan kommer jag då att göra beställningen jag fick idag jag kommer fortsätta städa mig igenom hotellet och jag kommer sätta igång frallbakningen för kommande frukostar, även glutenfritt bröd skall bakas! Allt bröd jag gör är laktosfritt redan :). Varför? jo för att jag själv är laktosintolerant. Blir dessutom nästan en godare rundare smak med laktosfri mjölk har jag märkt. det är lite roligt. 

Fortsätt ringa in era matbeställningar, det gäller alltså mat till catering, även smörgåstårtor, 

Varmt välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar