onsdag 18 januari 2017

Dags att börja baka tårtor...




Hotellet rullar på, det är så himla roligt! tänkte idag att det är något att göra varje dag, att januari skulle vara en halvdöd månad det känns jag inte vid och det är ju fantastiskt måste jag säga! Blir så glad varje dag!

Nu är det dags att ta tag i tårtbaket på riktigt! kommer en busslast fikasugna nästa vecka och sen så ska vi ha invigning! och så är det en minnesstund på hotellet där man bad om gluten och laktosfri tårta och jag tänkte jag skulle beställt dom från bagerier i närheten men fick nekande svar att det kan man inte göra? 

Jag är laktosintolerant själv så jag vet ju att det mesta går att göra, men visst produkterna är lite dyrare och det är inget man kan göra i parti....

Så, vi fixar på hotellet! Inga problem! 

Skapelsen här ovan gjorde Hanna till mig när jag skulle ha ett kundmöte härhemma för några år sen, så jag vet vem som ska få dekorera tårtor :).

Nu är januari snart slut, glöm inte beställa era mattillfällen i god tid innan januari rullar ut, halva priset hela månaden, även om ni ska ha maten vid ett senare tillfälle!

Välkomna!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar