lördag 21 januari 2017

Första kycklingsmörgåstårtan har rullat ut...


Smörgåstårta är väldigt smidig mat egentligen men jag har alltid fasat lite för att få ihop smakerna, få till det så det inte smakar bara majonäs och få lite sting på smaken. Det ska ju smaka mer än bara blaskig smörgås helst. 

Iden till kycklingsmörgåstårta föddes för ett tag sen, det är lite mer utöver det traditionella och vanliga. I denna goding är det bland annat kyckling med grillkrydda som ger det där lilla extra stinget till tårtan. Blir jättegott! Vill du prova bara för att, beställ innan sista januari, fram till den sista är det fortfarande halva priset på all mat!

En månad har gått med hotellet och nu har äntligen papprena från bolagsverket oxå kommit att allt är klart där. Jätteskönt! Det har rullat på i hisnande fart, att januari skulle vara en död månad vet jag inte om jag håller med om, men som sagt det är fantastiskt roligt!

Igår fick jag nypa mig i armen, ni har nu bokat upp alla sittplatser till grillbuffén på långfredagen! Det kommer verkligen bli en fantastisk kväll och jag håller tummarna att vi får sånt där underbart härligt vårväder dessutom!

Imorrn ska jag ner till hotellet och baka lite, i veckan blir det sen prov hos alkoholhandläggaren i laholm, och sen är det lite nyinvigning på lördag! Missa inte, det blir lunch, ni får möjlighet att smaka våra smörgåstårtor och så blir det lite kakor och tårta. Allt till en billig peng, så varmt välkomna! Hade varit så roligt om ni alla ville fira in våren med oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar