lördag 17 december 2016

Två smörgåstårtor blev det idag


Jag blev så glad i morse när jag hade gjort smörgåstårtorna och blev nöjd med resultatet, jag som inte gjort en smörgåstårta förut innan jag bestämt mig för att köpa hotellet. Jo kanske en. kanske, har ett väldigt svagt minne av att jag gjorde en för många år sen. 

Receptet är ju Maries recept på fyllningarna, men jag la till lite i garneringen idag och blev väldigt nöjd med resultatet. Hoppas att dom blev lika goda att äta som att se på. 

Nu är det lugnt på hotellet, några boende över helgen och nästa vecka kommer ett nytt gäng och sen ska vi fira jul. 


Efter jul inväntar vi tillstånden som ska ändras och fixas iom att hotellet byter ägare och sen så hoppas vi kunna köra igång till alla hjärtans dag den 14 februari. 

Catering går finfint att beställa ändå och våra boende är givetvis hjärtligt välkomna! Funkar egentligen att boka vad som helst utom när det ingår sprit fram tills tillståndet är klart. Kalas och möten går med andra ord oxå prima att boka! Nya hemsidan dyker oxå upp i mellandagarna, håll utkik!

Ha en fortsatt härlig helg, själv ska jag ge mig ut på hästryggen om en stund och andas frisk kall härlig luft! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar