tisdag 27 december 2016

Nya hemsidan är klar!!!!








ÄNTLIGEN är nya hemsidan färdig! Följ länken ovan! 

Camilla på Din egen kraft har hjälpt mig och vi har bollat, fixat trixat, allt för att det ska vara en enkel hemsida som både är användarvänlig men även speglar hur fint vårt Knäred är och hur själva hotellet ser ut. 

Är själv väldigt nöjd med hur det blev, men har ni synpunkter på hemsidan, kanske är det något som ändå fattas? Tveka inte att höra av er med åsikter och tankar! Det är ju lite så när man bygger upp något nytt att det dyker upp nya saker mest hela tiden!

Ja nu rullar det på, knappt var julen slut innan det anlände nya boende och kom in nya beställningar! Det tycker vi är fantastiskt roligt, verkligen!

Ikväll fick vi trixa lite med tv-apparaterna, det är spännande i ett gammalt hus att följa bara en sån enkel sak som en tv-kabel..................

Lite assistans från Hannas farfar så ska det oxå bli alldeles perfekt hoppas jag. 

28 januari vill jag bjuda in er alla till öppet hus, med lite nyöppning. Vi öppnar 11.00 och har öppet sålänge ni vill fira med oss! Jag HOPPAS att alla tillstånd ska vara klara nu men jag vet att ett par är på gång redan nu och bara bolagsverket har malt klart i sina kvarnar så kan jag lämna bollen åt Laholms kommun. Håller tummarna att allt är klart!

Det blir plockmat, småmat, lunch brunch you name it! Fika kommer oxå finnas! 

Varmt välkomna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar