tisdag 20 december 2016

Inspiration....


den här boken kan jag varmt rekommendera alla er som gillar vacker mat och som vill ha inspiration! Satt och såg nobelfesten på tv framför vår egen middag och då hade dom den här boken och visade och pratade om maten. Sa till maken den vill jag ha när jag fyller år! Min mor kom med den igår, just till min födelsedag. 

En fantastisk bok med vackra recept men med recept som man faktiskt kan laga till vilken middag som helst där man vill ha lite roligare mat än den gamla vanliga man ofta lagar hemma. En väldigt väldigt rolig bok!

Julklappstips kanske?

Idag har jag börjat tömma frysar för avfrostning på hotellet och imorrn ska jag gå lös på tvätten tänker jag. Kylrummet ska städas efter julborden och ännu en frys i källaren ska tömmas och frostas av. Pannan fick gå ner på lågvarv en stund för några dagar idag och sen ska hästsläpet få slita lite över mellandagarna med sånt som ska fara till tippen. 

Ännu är det inte för sent att beställa om ni vill ha något bakat inför jul och nyår, ring eller maila! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar