fredag 9 december 2016

Teater Halland och julkabaré

Foto: Teater halland

Igårkväll var tanken att jag skulle smyga ut och fota alla goa gäster som åt den goa maten, fota den goa maten och fota det härliga kabarégänget. Men det hann jag inte, hela kvällen gick i ett huj och inga foton blev det. 

Det var iaf en fantastiskt trevlig kväll! Många goa skratt, ett underbart roligt kabaregäng och många härliga gäster. 

Nu tar jag över stafettpinnen från Marie med allra största ödmjukhet. Officiellt är övertagandet den 15 december och vi har fortfarande några bokningar som vi ska göra tillsammans men sen i stort är det nära. Det är med allra största glädje jag tar emot hotellet av Marie och jag är så tacksam för förtroendet. 

Planerna för hotellet är många och vi har många tankar och ideer men grundstommen kommer ju självklart vara det Marie redan byggt upp med evenemang, bokningar för kalas, bröllop begravningar och möten och även catering. Vi kommer göra nån form av meny för cateringen så ni vet vad vi kan fixa åt er, men även om inte det finns på menyn så fråga! Det mesta går att ordna! 

Efter 1 januari kommer jag att sitta på hotellet och jobba på förmiddagarna, så tveka inte att komma in och säga hej, drick en kopp kaffe och ta lite fika! 

Och så glöm inte lussekaffet på tisdag! 

Ha en riktigt underbar helg därute! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar