torsdag 7 september 2017

Teatime!


Foto: Feldts bröd o konfekt

Den här mina vänner den är den goaste chokladkakan jag har ätit i exakt hela mitt liv. Hade kunnat äta den tills jag nästan mådde dåligt. Supergod!

Därför blev jag extra glad när jag fann recept på den på Mys blogg som heter just feldts bröd och konfekt. Feldts bröd och konfekt finns ju annars inne i Halmstad och har dom mest sagolika bakverk och gott bröd! Supergott!

Får ni en stund över när ni varit där så gå in i antikaffären bredvid. Där är antikviteter från golv till tak. Bokstavligen. Har man ingen tid att passa skulle man nog kunna gå där i flera timmar och glo.

Hur som helst. På lördag kommer jag prova baka den här gooooa kakan! Kommer alltså finnas med vid teatime, klockan 14.00! Det kommer finnas fler kakor, nån tartelette med frukt och vaniljkräm, , muffins wienerbröd jordgubbsgifflar, och troligen den andra varianten på potatisbakelse med arrak. Min andra absoluta favvokaka :) Så kom in, prova vårt te och mys i värmen!

14-19 lördag eftermiddag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar