torsdag 21 september 2017

Kanelbullar i långa banor!


Regniga dagar gör mig så himla trött! åker ner och ger gästerna frukost och åker hem och stensover en timma till....varje dag. Vet inte hur jag ska motivera mig själv att bli pigg känns det som!

Men snart kommer något som gör mig jättepigg! 

Kanelbullens dag! Det är mums!

Det kommer bli bullar bullar bullar i långa banor! Kanelbullar kolabullar nutellagifflar och vaniljbullar! Och ett par kakor till, exempelvis toscakaka och citronkladdkaka! 

Te finns att både köpa och dricka i många olika goa smaker och gott kaffe! Ska ta in lokalproducerat kaffe oxå här vad det lider, inom kort ska jag både åka och kolla kaffe, göra ett studiebesök hos ett annat guldställe jag älskar att fika på och så ska jag kika på en fyrbening :) eller flera fyrbeningar för att vara exakt. Av en sort som man bara kan burra in sig i manen på. Islandshästar. Älskar dom. 

Så snart kan ni köpa extra gott lokalproducerat kaffe här oxå! 

Hela december kommer vi ha öppet lördagar och sen efter det kommer vi ha öppet en eftermiddag i veckan efter nyår! 

Nu blir det te i soffan ett par mackor och bara slöa, körde ett pass på motionscykeln ikväll för första gången på vad som känns som hundra år, så himla skönt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar