onsdag 29 mars 2017

Massa nya evenmang poppar upp!


Gomorron därute!

hoppas ni har fina vårdagar därute, även om det har varit mulet så känner man att våren är i antågande tycker jag. Fåglarna kvittrar och ljuset som har kommit tillbaka. Nu är det ljust nästan till åtta på kvällen, det är så skönt! Framförallt blir dagarna längre och man har mer möjlighet att vara ute längre på kvällarna. 

Härhemma står äggen på spisen och puttrar nu, dottern har åkt till skolan och kaffet står på skrivbordet. Idag ska jag sitta hemma och göra deklarationer på förmiddagen och vid lunch ska jag ner till hotellet fortsätta måla och träffa en potentiell hyresgäst. 

Hyresgäst tänker ni? Nja, det är ju ont om lokaler i knäred och när jag fick just den här frågan kände jag att visst kan jag hjälpa till! Kommer mer om det blir mer så att säga. Vi har ju tredje våning om även om min vision var att göra familjerum däruppe så skulle man även kunna ha lokaler, exvis kontorslokaler däruppe oxå för att möta om det finns ett behov. I sommar kommer det iaf vara hotellrum  och badrummet däruppe blir ju nyrenoverat så vi kommer använda våningen till något iaf!

Men, som rubriken säger, nu poppar evenemangen upp! Bland annat ett miniyogaretreat som jag fick en förfrågan om bara förra veckan. Kommer bli detoxtema, alltså komma i form inför våren och sommaren. Gå in på gaiatree på facebook och anmäl och läs mera! ligger på vår egen facebooksida oxå. Har du inte facebook så ring! 043050400 så ska jag guida dig till yogaledaren! 

Sen har vi en planering på after work med quiz. Det har kommit önskemål om kvällar med enklare mat och inte hela menyer utan att man kan komma och käka och bara umgås. Vi kommer göra det på prov och datum kommer inom kort, hoppas ni hänger på :). 

Nu blir det som sagt lite deklarationer och sen lite målning! ha en fin dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar