fredag 9 juni 2017

Thermo tours har varit på besök!

Bild lånad av thermo tours

Det har varit bråda veckor senaste veckorna på hotellet mitt på dagarna. Mitt i deklarationssäsongen så kom thermo tours på besök. Varje dag ett gäng glada bussresenärer som äter fika på morgonen och lunch på middagen. Jättebra för hotellet och plötsligt så kändes en catering till ungefär 10 personer som en väldigt liten middag....i snitt runt 30-40 personer har passerat hotellet varje dag....dom kommer tillbaka i augusti och dom säljer bland annat dynan ni ser här ovan en sittdyna i merinoull med magneter inuti som stärker cirkulationen, förebygger värk bland annat. Gå in på thermotours och kika! Själv ska jag definitivt inhandla mig en sån sittdyna som ovan!

Och nu rullar vi mot sommaren! Jag ser spänt fram emot sommaren med lite skräckblandad förtjusning, får vi några fikagäster i sommar? Allt kommer vara hembakat, hemgjort och gott! Och olika kakor från vecka till vecka, alltså inte samma samma. Det enda som hindrar är inspirationen. Och så frallor! goda frallor varje dag, beställ om du vill vara säker på att få till morgonen på semestern! bokas senast dagen innan! Ring eller maila!

Nu är snart badrummet på övervåningen klart så då flyttar det in nya sängar på våning tre! Innebär att vi får två konferensmöblemang över, vet du nån som behöver så hojta! 

Nu är det fredagskväll, dags för soffläge!

Ha en skön helg därute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar