måndag 19 juni 2017

Sommarlov och snart cafeöppet!

Foto lindas bakskola

Hej därute!

Nu har alla bussarna åkt hem för den här gången :) 

Har varit fullt upp senaste veckorna, bussar och deklarationer i en salig blandning. Och så lite catering smörgåstårtor till studenten och lite annat. Jättekul men som sagt fullt upp!

Nu den här veckan har jag lite ledigt så jag svarar inte i telefon. Ja jag är inte ledig, jag ska städa stall, städa hönshus, planera cafeveckorna, planera knäredsdagen och fixa härhemma, vi har ved som ska in och så ska jag bara vara. Sova. Njuta. Vara ledig. Nåt som jag har varit dålig på att vara senaste åren men nu ska jag som sagt vara ledig! jätteskönt! 

En av kakorna ni möts av hos oss i sommar är den segmjuka jordgubbskakan här ovan. Jättegod och jättesmarrig! Cilla kommer att baka lite bakelser och det kommer finnas lite smått och gott beroende på väder och vind och inspiration. Alltid god fika, alltid gott kaffe och alltid goa frallor och lättare lunchmat! 

Efter midsommar kör vi igång, öppet 8-16 onsdag till lördag. Tre kvällsarr utlagda hittills och så får vi se sen hur vi gör, beror helt på intresset där!

Välkomna in i sommaren med oss! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar