torsdag 2 februari 2017

Hämtning av alla hjärtans dags meny


Gomorron därute! 

Fick en förfrågan igårkväll om man kan hämta mat på alla hjärtans dag på hotellet och äta hemma istället och ja det kan vi väl ordna. Är det nån mer som vill beställa så så återkom till mig, jag gör det i begränsad mängd och vill isf ha in beställningarna så snart som möjligt för att kunna planera lite. 

Och ja nu tar vi helg från hotellet, jag har ett par smörgåstårtor som ska ut imorrn men eftersom vi igår fick vår katt kastrerad, så kommer jag att hålla mig hemmavid det mesta i helgen och det är bara smörgåstårtorna som går ut och i övrigt så blir det en väldigt lugn hemmahelg. Kan väl tillstå att jag har sovit sådär inatt pga att sagda katt satte igång och slicka sitt sår som en tok redan igårkväll och sen tog det en stund innan hon accepterade att hon fick en liten tröja på sig över såret. 

Tips för såna tillfällen är en tröjärm, liten katt får ju inte plats vare sig i t-shirt eller för den skull en tubsocka.

Ha en jätteskön helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar