måndag 2 oktober 2017

Regnet öser ner...


Idag när klockan ringde så hade jag varit vaken en stund men ååå vad jag hade velat ligga kvar i sängen. Alldeles bäckmörkt ute....men, fötterna ner på golvet och iväg! 

Sen började det ösregna så efter att ha serverat mina gäster frukost och jag släckte i frukostmatsalen så kan jag säga att där blev helt mörkt. Totalt jättemörkt. 

Nu är båda julborden helt fullbokade, det är så himla roligt! inför fredagens irländska afton kom dom obligatoriska avhoppen som sig bör så nu är där faktiskt några platser över. Några stycken bara men vet du någon som vill gå, så hojta!!!!

I eftermiddag ska jag göra något knasigt, ska ta med mig båda hundarna ner till stranden i ösregnet. Hästarna fick gå in för nån timma sen och egentligen manar väl inte vädret till strand häng men bokföringsprogrammet funkar inte idag så då far vi till stranden och får frisk luft!!!!

Ha en härlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar